شعر


عشق فانتزی

نویسنده: کلینتون Followell
هر بار که ما را در آغوش،
من که دور محل
هنگامی که ما دست در دست هم برای قدم زدن.
من، هرگز هرگز زمین هستم.

هر گاه من به چشمان شما نگاه کنید،
من شروع به دریافت پروانه،
سپس قلب من پرش به ضرب و شتم،
و لب عاشقانه ملاقات.

تو همیشه در ذهن من،
چهره شما همه آن را می توانید پیدا کنید.
من در مورد شما فکر می کنم هر روز
و می دانم که آن کار به نحوی، برخی از راه.

برخی می گویند ما گنگ و احمقانه
بعضی ها می گویند که ما باید انجام دهیم همانطور که می خواستیم
اما قلب من همیشه می تواند انجام دهد
آیا به شما بگویم که من همیشه عاشقت خواهم بود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 14:7 توسط محمدرضا| |


Power By: LoxBlog.Com